Kultur og historie

Tilbud om billetter til medlemmer av Hvaler Hytteforening

I juli 2019 feirer Brottet Amfi 15 år, og jubileet markeres med den nyskrevede musikalen FYRET. De siste to hundre år har det vært rundt to hundre bemannede fyrstasjoner i Norge.

I dag er alle de gjenværende automatiserte og livet slik det ble levd er tapt historie.

Denne forestillingen vil sette fokus på de harde forholdene som fyrvokterne og deres familie levde under. Handlingen vil bli satt til et fiktivt fyr, men som om vi er på Thorbjørnskjær ytterst i havgapet utenfor Hvaler.

Årets forestilling vil ha en familieprofil og i sentrum for handlingen blir to av barna til fyrvokterfamiliene som må hamle opp med både naturkrefter og gjenstridige karakterer.

Snart lanseres rollelisten. Følg med på brottet-amfi.no

Følgende dager er lagt ut for salg:

Ons 10. juli       kl 20.30

Søn 14. Juli       kl 20.30

Ons 17. Juli      kl 20.30

Fre 19. Juli        kl 20.30

Ons 24. Juli      kl 20.30

Også i år kan medlemmer av Hvaler Hytteforening kjøpe billetter til rabattert pris:

Ved bestilling før 1. Juni

Tilbud til Hytteforeningens medlemmer kr 395,-

(Ordinær pris 475,- inkl avgift)

Tilbudet gjelder så langt beholdningen rekker.

Bestilling sendes til post@kulturv.no  Innen 1. Juni.