Kultur og historie

Sponsor for Brottet Amfi sommeren 2021

Hvaler Hytteforening har inngått avtale om å sponse forestillingen «Lysglimt i mørke», som settes opp i Brottet Amfi denne sommeren. Vi håper denne sponsingen vil bidra til å øke medlemsmassen slik at vi får en enda sterkere posisjon på Hvaler. Dette mener styret er noe som ytterligere vil styrke eiere av fritidsboliger på Hvaler sin posisjon. I denne forbindelse har også foreningen fått anledning til å henge opp et godt stort synlig banner som viser hvem vi er.

Forestillingen som settes i år er en hyggelig, spennende forestilling med gode skuespillere. Vi  anbefaler alle om å ta en tur.

I forbindelse med Brottet Amfi er det nå også åpnet en cafe «Byssa Strandcafe». Cafeen er selvsagt åpen i forbindelse med forstillingene i Brottet, men den er også åpen hver dag frem til midt i august fra kl 12:00 til 17:00. Åpningen av denne cafeen er med på å gi et hyggelig tilbud til nærmiljøet rundt Brottet.  Vi anbefaler alle om å ta en tur enten om en ønsker bare å ta en liten matbit, eller noe godt å drikke i en sjønær og historisk ramme. Menyen er variert fra toast m/skinke, salat, pironger, pølse m/lompe eller bare for å få en Hvaler-øl fra Kofoedbryggeriet.

Avlegg et besøk – enten det er på forestillingen (husk å kjøp billett på ticket-master) eller for å kose seg på brygga med en lett lunsj på Byssa Strandkaffe. Husk også å anbefale foreningen for andre som har hytte på Hvaler om de ikke er medlem i foreningen. God sommer!