MedlemskapMøter

Medlemsmøte søndag 12. mars

Aktuelle temaer som vil bli belyst:

Vil du fjerne trær for å få bedre utsikt? Hør hva verneforskriften betyr for deg.

Kommunens oppfølging av ulovligheter.

Hva hytteeierne betyr for næringslivet på Hvaler.

• Advokat Lars Baklund fra advokatfirmaet Nicolaisen vil informere om forskrift om verning av skog.
  • Enhetsleder areal og byggesak Hanne Kristin Reitan Hermansen fra Hvaler kommune, vil informere om praktisering av forskriften i Hvaler Kommune.
  • Ulovlighetsoppfølging og den nye strategien v/Hanne Kristin Reitan Hermansen
  • Hva betyr hytteeiere for næringslivet på Hvaler? v/Kenneth Haraldsen, styreleder i Hvaler Næringsforening.

Meld deg på til: Lisbeth.wiik@hvalerhytteforening.no

Sted er Hotell Scandic Solli, Parkveien 68, Oslo kl. 16:00-17:30. Enkel bevertning.

Vi trenger navn, antall personer og mobilnummer på de som kommer.

PS! Kun for medlemmer av Hvaler Hytteforening – begrenset antall plasser.