Møter

Medlemsmøte 9. mai på Nasjonalparksenteret

I forbindelse med at Hvaler Hytteforening har fått en dedikert plass i styret for Rådgivende utvalg for Ytre Hvaler Nasjonalpark ønsker styret å avholde et medlemsmøte hvor våre medlemmer får anledning til å bli bedre kjent med de mulighetene, som ligger i å ferdes i nasjonalparken. Vi ønsker at våre medlemmer skal få oppdatert informasjon om de muligheter det er i å bruke i parken, men også en forståelse av hvordan og hvorfor parken blir forvaltet på den måten den gjør.

Møte vil bli avholdt lørdag 9. mai 2015 kl 12:00 til ca kl 14:00. Det blir servering av kaffe og kaker. Vi håper du kan sette av litt tid sammen med oss denne lørdags formiddagen for få et innblikk i den fantastiske naturen som ligger foran oss.

Programmet er:

Kl 1200 – 1210      Velkommen og innledning; v/leder Mona Flemmen

Kl 1210 – 1245       Nasjonalparksenteret; Hva kan det tilby oss? En unik filmopplevelse får vi se;  v/leder av senteret Thomas Holmen Olsen

Kl 1245 – 1330     Forvaltning og skøtsel av nasjonalparken, hvorfor blir ting gjort på denne måten?; v/naturforvalter Monica Olsen

Kl 1330 – 1345      Nytt fra Hytteforeningens arbeid

Kl 1345 – 1400       Avslutning

Med tanke på serveringen er det fint om dere kan sende oss en epost på: post@hvalerhytteforening.no om dere kommer.

Ta gjerne med hele familien dette blir to hyggelige timer med et spennende tema i hyggelige omgivelser.

Velkommen!