HAR DU GLEMT Å MELDE DEG PÅ? GJØR DET NÅ. MEDLEMSMØTE 11.11.2018 KLOKKEN 1700 PÅ SCANDIC SOLLI HOTELL, OSLO

Tomtefesteloven – har den konsekvens for deg?

Styret har besluttet at vi gjentar suksessen med et nytt medlemsmøte om temaet tomtefesteloven, innløsing og øking av festeavgiften – hva gjør du?

Sett av datoen og kom på møte. Advokat Lasse Egeberg vil orientere oss om hva loven sier og hvordan vi kan forholde oss dersom bortfester tar kontakt for å øke festeavgiften eller hva du bør gjøre dersom du ønsker å innløse tomta.

Advokat Lasse Egeberg har bl.a. tomtefeste som spesialfelt. Til daglig er han ansatt i advokatkontoret Nicolaysen & Co ANS, hvor du som medlem for godt rabatterte priser og 30 minutter fri konsultasjon.

Medlemsmøte avholdes søndag 11. november 2018 kl 17:00-19:00 på Scandic Solli hotell i Oslo.

Med tanke på enkel bevertning tar vi gjerne imot beskjed om du kommer på epost: post@hvalerhytteforening.no eller pr. tlf. 98236219.

Vi håper å se deg – her kan det være mange tips å få med seg!

Dette er et eksklusivt tilbud til medlemmer av Hvaler Hytteforening.