Den nye Tomtefesteloven, som ble vedtatt av Stortinget i juni 2015 kan få store økonomiske konsekvenser for deg som fester fritidstomt.

Hvaler Hytteforening inviterer til medlemsmøte søndag 1. november kl 1500-1700 på Scandic hotell Solli i Oslo.

Vi har engasjert advokat Eilert Eilertsen til å orientere oss om den nye loven. Han vil så langt det er mulig svare på spørsmål både av generell og mer privat karakter. En representant fra styret i Tomtefesteforbundet vil også være tilstede.

Med tanke på bevertningen ønsker vi påmelding til pr. mail til: petter.hagen@hvalerhytteforening.no eller aud.berg@hvalerhytteforening.no eller på mobil 905 86 805 / 930 21 544.

Innen 15.10.2015. Styret håper du benytter deg av dette tilbudet som din hytteforening nå arrangerer.

Velkommen!

Hvordan kommer jeg dit:

Adressen til Scandic Solli er Parkveien 82, 0202 OSLO.

Hotellet ligger svært sentralt både for buss, trikk og t-bane. Bytrikken tar du til Solli plass, da er det 100 m å gå. T-banen tas til Nasjonaltheatret – 7 minutter å gå fra Nasjonalteatret stasjon. Mange busser stopper på Solli plass.  Det er gode parkeringsmuligheter i flere store parkeringshus i nærheten, om i House of Oslo og Indexbygget.

8 thoughts on “INVITASJON til medlemsmøte; Den nye Tomtefesteloven -hvilke økonomiske konsekvenser får den for deg?