Innkalling til årsmøte i Hvaler Hytteforening

Hvaler Hytteforening avholder ordinært årsmøte lørdag 29. juni 2019, klokken 1200 på Folkets Hus, Sydengveien på Spjærøy.

Dager

I følge foreningens vedtekter skal alle forslag som ønskes behandlet på årsmøtet, være styret i hende innen 6 uker før møtet avholdes. Frist for forslag blir da innen 18. mai 2019.Detaljert sakliste og eventuelle forslag vil bli presentert i neste utgave av HvalerNytt som kommer medio juni.

Medlemsmøte

Umiddelbart etter årsmøtet vil vi avholde medlemsmøte. Tema på medlemsmøte er enda ikke fastlagt, men vi legger som vanlig opp til ett eller flere spennende temaer. Dert vil også selvsagt være anledning til å ta en prat med styret. Det vil være enkel servering og gratis lotteri med en flott premie!