PolitikkReguleringsplan

HØRING – Planforslag til kommuneplanens samfunnsdel 2021 – 2032

02.03.2021 kl. 09.00 Kommunestyret i Hvaler kommune har vedtatt å sende planforslag til kommuneplanens samfunnsdel 2021-2032 til høring og offentlig ettersyn.

Kommunestyret i Hvaler kommune har den 18.02.21 i sak 4/21 vedtatt å sende planforslag til kommuneplanens samfunnsdel 2021-2032 til høring og offentlig ettersyn.

Kommuneplanens samfunnsdel skal gjenspeile aktuelle utfordringer og utviklingstrekk i Hvaler og på denne bakgrunn sette mål og strategier for fremtiden. Planen vil være et tydelig strategisk styringsverktøy for den ønskede samfunnsutviklingen på Hvaler, for politikerne og for organisasjonen. Samfunnsdelen vil ha en sterk kobling til økonomiplan og forankres bredt i organisasjonen.

Plandokumentene finner du her:

Særutskrift,18.02.2021

Planforslag – kommuneplanens samfunnsdel 2021-2032, 18.02.2021

Alternativt kan man også finne dokumentene i servicetorget på rådhuset, Storveien 32, Skjærhalden 1680.

Innspill og merknader til plandokumentet må sendes innen 16.04.21, enten som e-post til postmottak@hvaler.kommune.no, eller som brev til Storveien 32, 1680 Skjærhalden.