God Jul og Godt Nyttår ønskes alle våre medlemmer!

Atter et år er snart over. Tiden går utrolig fort når en har det gøy er det noe som heter. Noe som bare kan bekreftes. Året har vært begivenhetsrikt med flere spennende prosjekter på gang. Eiendomskatten forblir 2 promille også i 2018 noe som er bra. Medlemsmøte som ble avholdt om Tomtefesteloven var svært vellykket. Vi har også i år gitt en gave til Fritidshuset på Storesand som vil påbegynnes før sommeren i 2018.

Jeg ønsker dere alle en riktig god og fredelig jul! – kos dere og se frem over nå går det mot lysere tider og snart er vi alle sammen igjen på Hvaler.

Husk å sett av datoen for medlemsmøte søndag 4. mars 2018 kl 17:00 om «Arv- og generasjonsskifte» – et tema vi tror er svært aktuelt for mange!