Fotokonkurranse 2014 – Årets bilde fra Hvaler!

Send inn dine beste foto fra Hvaler og få muligheten til å vinne 2 gavekort a kr kr 1000,- fra Bygger’n – på Vesterøy og Hvaler Rørleggerbedrift!

De innsendte bildene vil legges i et bildegalleri på vår nettside, der også fotografens navn blir oppgitt. Temaet for konkurransen er «Hvaler vær, natur og båtliv i ulike årstider».

Vinnerfotoet vil bli satt som forsidebilde på medlemsbladet HvalerNytt nr. 4 og det vil legges i en periode på foreningens Facebook og hjemmeside.

Slik deltar du:

–          Deltakerne kan sende inn maks 3 bilder hver

–          Du kan laste opp dine bilder her eller sende de til post@hvalerhytteforening.no

–          Innsendte bilder merkes med fotografens navn og beskrivelse av motiv og sted

–          Innsendingsfrist er 1.9.14. Vinnerbildet vil bli offentliggjort medio september på vår nettside

Regler og vilkår:

–          Bildene skal være tatt på Hvaler

–          Bildene må være i jpg-format og ha god oppløsning

–          Innsendere kan kun delta med bilder de selv har fotografert

–          Det er innsenders ansvar å sørge for å ha opphavsrett til bildene og sørge for at eventuelle personer på bildene har godkjent at bildene offentliggjøres

–          Ved bilder av barn må foreldre samtykke på barnets vegne inntil barnet er 15 år

–          Rettstridig, upassende eller krenkende materiale vil bli forkastet

–          Dersom et bilde er manipulert, plikter innsender å opplyse om det

Hvaler Hytteforening forbeholder seg retten til fritt å kunne bruke innsendte bilder vederlagsfritt og i opprinnelig eller redigert utgave på foreningens nettsider, i sosiale medier, profileringsarbeid, annonsering og i annet trykket materiell. Vi vil etterstrebe med å kreditere bildene med fotografens navn og sted.

Har du spørsmål om konkurransen, kontakt: post@hvalerhytteforening.no

4 thoughts on “Fotokonkurranse 2014 – Årets bilde fra Hvaler!