Et godt gjennomført arrangement!

Vel 40 personer møtte opp til medlemarrangementet mellom Byggern på Vesterøy og hytteforeningen. Vi fikk en god innføring i valg av type malingsprodukt av representanten fra malefabrikken Jøco. I tillegg var det håndverkere som presenterte sine tjenester.

Alle parter anså opplegget så vellykket at vi ønsker å gjenta seansen til høsten. Selvsagt da med enda flere medlemmer til stedet. I tillegg til selve medlemsarrangementet kom representanter fra foreningen i kontakt med potensielle nye medlemmer og det ble rekruttert nye på stedet.

Styret i Hvaler Hytteforening ønsker å sende en stor takk til de aktørene som var tilstede, og ikke minst en stor takk til daglig leder av Byggern på Vesterøy Hans Petter Delås.