Ukategorisert

Årsmøte i Hvaler Hytteforening

Hvaler Hytteforening avholder sitt årsmøte lørdag 4. juli 2020 klokken 12.00 i Hvalerhallen på Asmaløy.

I forhold til smittevernreglene har vi i år flyttet årsmøtet til Hvalerhallen på Asmaløy. Her er det bedre plass så vi trygt kan gjennomføre et årsmøte med de regulatoriske bestemmelsene som nå gjelder. Vi rigger oss til med god avstand mellom stolene,men henstiller likevel til at det kun stiller en person fra hver hytte – nettopp for at vi kan sikre gjennomføringen av årsmøtet på en betryggende måte.

Det blir i år ingen servering samt at styret har besluttet at det ikke blir noe medlemsmøte etter årsmøtet denne gangen.

Ordfører Mona Vauger vil være tilstede og si noen ord ved oppstarten av årsmøtet.