DiverseMøter

ÅRSMØTE I HVALER HYTTEFORENING 7. JULI 2018 KLOKKEN 12.00

Hvaler Hytteforening avholder sitt årsmøte, lørdag 7. juli 2018 klokken 1200 på Folkets Hus på Spjærøy, Sydengveien.
Til behandling er det saker i tråd med vedtektene som du finner i ditt medlemsblad Hvalernytt nr. 2/2018.
Vi ønsker dere vel møtt!

Umiddelbart etter årsmøte vil vi avholde et medlemsmøte slik vi pleier. Styret har invitert Jan Aspheim som er virksomhetsleder kommunal teknikk i Hvaler kommune. Han har selv gitt sitt lille foredrag navn: «Smart kommune».

I dette ligger:
– betydningen av smarte vann- og strømmålere blant annet sett opp mot framtidig velferdsteknologi
– erfaringer fra Sandbakken avfallsmottak og vektgrensen
– beredskap på Hvaler når vi opplever at strømmen til stadighet blir borte.

Aspheim er en inspirerende og kunnskapsrik virksomhetsleder som vil gi oss en god oversikt over de ovennevnte sakene.

One thought on “ÅRSMØTE I HVALER HYTTEFORENING 7. JULI 2018 KLOKKEN 12.00

1. HvalerNytt NR.3/2016
    del 1. Sildesalteriene som forsvant.

Denne artikkelen er av interesse, men er uleselig på nettsiden.
    Håper det er mulig å få oversendt en kopi.
    Del 2 er leselig.
    Hvis det er mulig, kan det sendes til
    dm-ols@online.no

På forhånd takk