Årsmøte 2015 – svært stor oppslutning!

Årsmøte i Hvaler hytteforening ble gjennomført lørdag 4. juli på Folkets Hus på Spjærøy, med rekordoppslutning! Det var 49 stemmeberettigede medlemmer tilstede og totalt møtte det opp over 80 personer.

Ordfører Eivind Borge var tilstede som i fjor og oppdaterte oss om viktige hendelser på Hvaler. Han berømmet også styret for det gode samarbeidet kommunen nå har med hytteforeningen, og ikke minst hvor viktig dette samarbeidet er.

De som nå sitter i styret i Hvaler Hytteforening er: Leder Mona Flemmen, nestleder Petter Hagen, økonomiforvalter John Gundersen, styremedlem 1 Aud Berg, styremedlem 2 Andrine Martinsen og varamedlem Jorun Standal. Valgkomiteen tok gjenvalg og består nå av for året 2015; Inger Fauske, Halvard Eriksen og Kjell Gulbrandsen.

Protokoll fra årmøte kommer i medlemsbladet HvalerNytt nr. 3 som foreligger i slutten av september.

Etter gjennomført årsmøte ble det avholdt medlemsmøte. Kommunalsjef innenfor teknikk og eiendom Jan Aspheim, i Hvaler kommune informerte blant annet om kommunens planer på Sandbakken avfallstasjon og prosjektet «Smart Vann». Forøvrig et svært spennende prosjekt hvor nå kommunen skal gå til utskifting av samtlige vannmålere på Hvaler. Dere kan lese mer om prosjektet  her: http://www.smartenergihvaler.no/2015/04/sandbakken-fra-avfallsmottak-til smart-miljostasjon