Husk Medlemsmøte 4. mars! “Arv- og Generasjonsskifte”

Arv- og generasjonsskifte er tema på medlemsmøte søndag 4. mars kl 17:00 på Scandic Solli i Oslo. Advokat fra Advokatkontoret Nicolaysen & Co vil holde foredrag om temaet. Det vil også være anledning til å stille spørsmål. Etter innspill fra medlemmer har styret valgt dette temaet denne gang. Påmelding med

REFERAT FRA MØTE I SAMARBEIDSFORUM 06.10.2016

HVALER KOMMUNE MØTEREFERAT SAMARBEIDSFORUM Tid og sted: 6. oktober 2016 – kommunestyresalen, Hvaler rådhus Hvaler Hytteforening: Leder Mona Flemmen Økonomiforvalter John Gundersen Hvaler kommune: Virksomhetsleder (kommunalteknikk) Jan Aspheim, Virksomhetsleder (areal og byggesak) Robert Moan, Kommunalsjef Thea Gaulen (ref) Møte i Samarbeidsforum; Hvaler hytteforening og Hvaler kommune • Kort presentasjon av

MØTEREFERAT FRA SAMARBEIDSFORUM 30.05.20116

HVALER KOMMUNE MØTEREFERAT Tid og sted: 30. mai 2016 – kommunestyresalen, Hvaler rådhus Hvaler Hytteforening: Leder Mona Flemmen (ikke til stede) Nestleder Petter Hagen Økonomiforvalter John Gundersen Hvaler kommune: Avd.leder VARV Roy Hansen, Virksomhetsleder Jan Aspheim, Virksomhetsleder plan Robert Moan, Næring Solveig Slyngstad (ref) Møte i Samarbeidsforum Hvaler hytteforening og

Husk årsmøte lørdag 2. juli kl 1200

Vi minner om årsmøte lørdag 2. juli kl 1200 på Folkets Hus, Sydengveien på Spjærøy.Saksdokumenter finner en i HvalerNytt nr. 2. Håper å se deg?